Joo moips taas!

En ookkaa pitkää aikaa kirjotellu mittää.(Kone on ollu iha sekosekoseko). Niin iiihaaaanaaaa kun sataa nii paljon luntaa<3<333. Mullaaa on ylihuomenna yleisurheilu-kisat. Osallistuin juoksuun, kolmiloikkaan ja keihääseen. Joo, teitä varmaanki kiinnostaa.. :) Suoraan asiaan..

MIKÄ ON PARAS KUUKAUSI JA MIKSSS? SAATTE KERTOO MULLE!

Mun mielestä on kait tammikuu (yleensä sataa paljo lunta ja pääsee lautailee<33) taikka marraskuu (SYNTÄTTT<3).

KAAPOONNIINRAKASS<33333333333<3333 AI LAAAAVV<3333